Klanten kiezen voor Sloop Roosendaal omdat:

  • We bewoners de aandacht geven die ze verdienen
  • Netjes (en stofarm) werken
  • Volgens planning werken
  • Vanuit samenwerking oplossingsgericht werken

Soepele start van mutatie-onderhoud

In een zo kort mogelijke periode wil de woningbouwcoöperatie de woning weer aan de huidige woningstandaard laten voldoen tussen de oude en nieuwe huurder in. Mutatie-onderhoud is niet zo spannend voor de bewoners, maar het is wel belangrijk om omwonenden te informeren over de eventuele overlast. Ook tijdens deze werkzaamheden tref je verrassingen aan in het werk. Dit kost extra tijd en kosten die niet zijn ingecalculeerd.

Sloop Roosendaal zorgt voor een soepele start van het mutatie-onderhoud. We houden rekening met omwonenden en stellen ze gerust. We hebben een scherp oog voor de situatie. Wat we zien, delen we met de betrokkenen in het project. Hierdoor kan er vroegtijdig ingespeeld worden op de aangetroffen situatie. Door na en mee te denken over hetgeen na ons moeten gebeuren, korte communicatielijnen te hanteren, leveren we hetgeen op waar de volgende partijen direct mee door kunnen. Hierdoor is de hoofdaannemer en de projectbegeleider van de woningcoöperatie minder tijd kwijt en zijn extra kosten meestal niet nodig. Bovendien doen we dit allemaal binnen de gestelde tijd!

Sloop Roosendaal voor jullie volgende mutatie-onderhoud? Start met een kop koffie

Sloop bij renovatie:

Renovaties zijn spannend voor de bewoners én je treft je vaak verrassingen aan in het werk. Dit betekent telefoontjes van bewoners, extra tijd en kosten die niet zijn ingecalculeerd. Meer informatie klik hier

Sloop bij mutatie-onderhoud:

in een korte periode de woning weer up-to-date maken. Sloop Roosendaal heeft oog voor de omwonenden en voor hetgeen we in de woning aantreffen. Meer informatie klik hier

Veelgestelde vragen

Geen probleem! Dat regelen we graag voor jullie. Als na onze koffie afspraak, serieuze interesse hebt om langdurig met ons samenwerken, delen wij graag de contactgegevens van één van onze klanten om hem zelf te bellen. Zo kun je hem je vragen stellen en horen wat zij waarderen aan onze samenwerking.
Sloop Roosendaal heeft een vier volledige ervaren teams met de benodigde uitrusting. Dit maakt ons snel en flexibel. Zowel voor die kleine klus, die ineens tussendoor kwam als voor dat grotere project.
Wij werken met vakantiespreiding waardoor we 52 weken per jaar (van maandag tot vrijdag) werken. De balans werk-privé vinden we voor onze medewerkers erg belangrijk. We streven er dan ook naar om minimaal op zaterdag en in de avonduren te werken. Door goede planningen te maken, lukt dit ook meestal. Mocht het onverhoopt tegen zitten en het is nodig om onze deadline te behalen, werken we graag een uurtje langer door.
We zijn heel bewust dat we de eerste partij zijn die binnenstappen. Bewoners hebben niet altijd helder wat er precies gaat gebeuren. Bovendien is het natuurlijk best spannend zo’n renovatie. Door de tijd te maken voor de bewoner, het proces nog een keer met hem of haar door te lopen en uit te leggen wat er allemaal gaat gebeuren, te kijken waar voor hem of haar knelpunten zitten en te kijken hoe we die kunnen oplossen, voelen bewoners zich gehoord en gerustgesteld. Doordat wij gebruik maken van korte communicatielijnen met andere partijen in het project, kunnen deze punten ook makkelijk worden gedeeld, zodat andere partijen hier ook rekening mee kunnen houden.
Doordat wij de bewoners geruststellen voordat we beginnen en hun vragen beantwoorden, ontzorgen we hoofdaannemers. Bovendien communiceren we direct als er iets is, waar hij over geïnformeerd dient te worden. Bij onze werkzaamheden hanteren we direct korte communicatielijnen met andere onderaannemers, met het streven uitdagingen direct te tackelen en niet door te schuiven tot de volgende partij die het pand betreedt. Dit bespaart ergernis tussen partijen onderling en leidt tot betere tijd- en geldbesparende oplossingen. Daar wordt uiteindelijk alle partijen beter van. We proberen zoveel mogelijk met vaste teams voor vaste hoofdaannemers te werken, maar documenteren ook de voorkeuren van hoofdaannemers en betrokken onderaannemers, zodat bij teamwissels het nieuwe team op het project ook weet wat de gewenste werkwijze is binnen de projecten van deze hoofdaannemer.
Wij kijken op een andere manier naar de bouw en hanteren een minder traditionele werkwijze. We communiceren open naar alle betrokkenen, omdat we geloven dat daarmee binnen de betrokken partijen tot de beste oplossing wordt gekomen voor uitdagingen die we in het werk tegen komen. Sommige partijen hebben moeite met deze openheid. Ze zijn bang dat er vooral wordt gekeken naar wie heeft welke fout gemaakt. Wij geloven niet in vingerwijze, maar kijken oplossingsgericht. Wij vinden dat openheid belangrijk is om te kunnen leren, jezelf te kunnen verbeteren, maar ook om tot het beste resultaat voor de klant te komen. Wij streven daarnaast om inefficiëntie in ons eigen werk tegen te gaan, maar stimuleren dat ook bij partijen om ons heen. Wij besteden namelijk liever minder uur aan een klus, waardoor er meer tijd overblijft voor een volgend project. Dit wordt niet altijd gewaardeerd door alle onderaannemers. Zij zien de keerzijde van efficiëntie, minder uren om door te factureren en meer projecten die verkocht moeten worden om medewerkers aan het werk te houden. Zij blijven liever op hun eigen manier doorwerken.